ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مدير وبلاگ به جناب ابوجعفر 
سلام و تشکر از نکات گفته شده.
واقعا تشکر جدي از شما بابت نقدها و پيشنهادات
اولا: کتاب کار شده ولي پول چاپش زياد است. فعلا نداريم. کاغذ خيلي گران شدن و ما بودجه چنداني نداريم. انشاءالله در اولين فرصت
ثانيا:سکولاريسم و فهم آن و نقد ان فهم هستي کنوني وجهان معاصر است نه غرب شناسي صرف. اساسا در قرآني که ما مي خوانيم بيش از دوهزار و اندي آيه اش دشمن شناسي است. شرک شناسي و نفاق شناسي و غرب شناسي و دشمن شناسي جزئي از دين ماست. ديگران در نظر خود بايد تجديدنظر کنند وقرآن را دقيق تر ببينند و کمي به سنگيني مباحث مختلف در روايات و قرآن بيشتر دقت کنند. ضمن اينکه اردوهاي آينده ما شناخت قرآن و تاريخ است که باز هم چندان غرب شناسي نيست گرچه ما از مواضع به حق و بسيار گسترده احاديث و قرآن در دشمن شناسي کوتاه نمي آئيم.
ما خطمان را از حضرت روح الله و امام خامنه اي مي گيريم که مي فرمايند علت العلل وريشه اصلي مشکلات کشور سکولاريسم در نظام آموزشي است و دانشگاه و حوزه را نيز در رابطه با عدم تامين نظراتشان در اين باب نقد جدي در سفر قم کردند.
ثالثا: برند کردن عنوان نياز سازي واقعي براي يزدي هاست. فتامل جدا. نه حرکت در مسير خاص. ديگر جذب انسان هاي دلسوز و توجيه آنها وظيفه امثال من و شماست. و لا تنظر الي فئه قليل. کم من فئه قليل....
رابعا: در کليت برنامه هايمان جامعيت هست. نياز به صبر دارد و تدبير. در کار فرهنگي که از جنس نبرد نرم است نياز به تدريج و تامل و صبر است تا از خسران هاي عظيم جلوگيري شود. فتامل.
خامسا: جديت و انعطاف کنار هم درست است. مثل پارسال اردوي ما که مورد بي نظمي چندي نداشتيم. توالت هم دست ما نبود گرچه به موقع و سريع اقدام شد. دوستان هم در نظرسنجي ها مي گفتند. بعدش مشکلات و بلايا براي آزمايش من و توست برادر عزيز. کيفيت اردوي پارسال طبق نظر اکثريت قريب به اتفاق دوستان شرکت کننده کم نظير بود. باز هم تشکر.