سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در یکى از عیدها فرمود : ] این عید کسى است که خدا روزه‏اش را پذیرفته و نماز وى را سپاس گفته و هر روز که خدا را در آن نافرمانى نکنند روز عید است . [نهج البلاغه]
مجمع هم اندیشی نخبگان استان یزد
 
نوشته ها و لینک هایی درباره جمعیت ایران
ترجمه متن فیلمی ضداسلامی که غربیها را به زاد و ولد بیشتر تشویق می کند و آنها را از جمعیت مسلمین می هراساند + لینک دانلود فیلم + لینک دانلود متن کامل کتاب کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین
صهیون پژوه: درباره ترس غربی ها از رشد جمعیت مسلمین وبرنامه های مفصل و پیچیده علمی وبهداشتی و سیاسی و نظامی و اقتصادی انها برای جلوگیری از رشد زاد و ولد مسلمانان، قبلا مطالب مختلفی نقل کرده و نوشته ایم. اخیرا در وبلاگ پرتو اندیشه ترجمه فیلمی اسلام هراسانه را دیدم که غربی ها درباره رشد جمعیت مسلمین ساخته بودند و مردم خود را تشویق به ازدیاد جمعیت کرده بودند. مناسب دیدم با صدای بلند به تبلیغ این فیلم بپردازم، چرا که احساس می کنم کم شدن نرخ رشد جمعیت شیعیان در ایران و شیعیان هند و پاکستان(و در عین حال ازدیاد جمعیت وهابیان تندرو که همان اسلام آمریکایی است) خطری استراتژیک برای اسلام و تشیع می باشد. دانشمندان و جمعیت شناسان و استراتژیست ها و علمای اسلام، متفقند که جمعیت زیاد در کنار تولید و ثروت و اندیشه از مولفه های جدی رشد اقتصاد و قدرت یک کشور محسوب می شود ولی وزارت بهداشت در زمان هاشمی و خاتمی با پیروی کورکورانه از نظریات سازمان های غربی چون بهداشت جهانی و بانک جهانی به دلیل گرفتن وام از آنها، در مسیری که خوشایند غرب بود، حرکت کرد و شعار غلط"دو بچه کافی است" را در ایران جا انداخت. شعاری که به فتوای مولوی های اهل سنت، هیچ گاه از جانب انها در ایران اجرایی نشد و حرام دانسته شد! البته برخی علمای فقهی و پزشکی شیعه نیز کتاب هایی در رد نظریه غربی کنترل جمعیت مسلمین نوشتند که متاسفانه بایکوت شد، گرچه اخیرا این کتاب ارزشمند دیده شده است(کتاب رساله نکاحیه،کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین، نوشته علامه سید محمد حسین حسینی طهرانی، (نشر علامه طباطبایی و موسسه ترجمه و نشر دوره علوم و معارف اسلام، مشهد جاده طرقبه، نرسیده به پمپ بنزین، امام رضا 47، شماره 16، تلفن 05115592125 وصندوق پستی 3559-91375.) برای دانلود این کتاب کلیلک کنید. یا برای گرفتن متنpdf کتاب اینجا را کلیک کنید./ همچنین برای دیدن خلاصه کتاب کلیک کنید / همچنین برای شناخت علامه طهرانی کلیک کنید. / همچنین برای دانلود فیلم و دیدن ترجمه این اثر مستند ضداسلامی به ادامه همین مطلب مراجعه بفرمائید.   
  
 
جنگ جمعیت!
این کلیپ یک فیلم اسلام ستیز مربوط به سال 2009 است که در آن به مردم اروپا و آمریکا در مورد کاهش جمعیتشان و افزایش جمعیت مسلمانان جهان هشدار داده می شود. برای دانلود اینجا کلیک کنید. با دیدن این فیلم، پروژه  ننگین کنترل جمعیت در کشور های اسلامی (و در مقابل تشویق مردم اروپا و امریکا برای زاد و ولد هر چه بیشتر با دادن امکانات برای هر کودک متولد شده ی غربی) برای ما روشن می شود. که البته این پروژه سالیان درازی است که در برنامه های اسلام ستیزی نظام استکبار از طریق فرهنگ سازی میان مسلمانان در حال اجرا است(1) و در این رابطه به موفقیت های زیادی هم رسیده اند، تا انجا که رئیس مرکز آمار کشورمان اعلام می کند ، رشد جمعیت ایران به 1.3 رسیده است.(متاسفانه بالاترین نرخ رشد را در جهان در کم کردن جمعیت داشته ایم!)
این فاجعه به این معنا است که رشد جمعیت کشورمان 0.18 کمتر از حداقل معدلی است که بقاء یک تمدن را برای حدود 25 سال دوام می بخشد چرا که معدل کمتر از 2.11 منجر به انقراض یک تمدن می شود. و در مقابل رشد جمعیت جهان غرب در حال تعدیل است به طوری که در سال 87 سازمان CIA حداقل نرخ رشد جمعیت کشورهای غربی را 2 اعلام می کند،(البته در برخی کشورها امار اصلا خوب نیست و آنها هم از نرخ رشد جمعیت خود راضی نیستند وبسته های حمایتی متنوعی برای این امر در نظر گرفته اند.) پس اکنون رشد جمعیت کشور مسلمان ایران از حداقل و کف رشد جمعیت کشورهای اروپایی و امریکا کمتر است.
آنچه امروزه به عنوان کنترل جمعیت و جلوگیری از زاد و ولد و خو گرفتن با روحیه ی آسایش طلبی در جامعه ی ما فرهنگ سازی شده (علاوه بر افزایش سن ازدواج و آمار طلاق و ازدیاد فساد و فحشا)، مخالف متون اسلامی(2) و مصالح ملی و امنیتی ماست .

«لازم به ذکر است که تاریخ جنگ و استعمار نشان می دهد که جنگ های تجاوز کارانه سه هدف غایی را دنبال می کردند 1- توسعه ی ثروت 2- اشغال زمین 3- افزایش نفرات و رشد جمعیت. در یک کلام هدف جنگ تجاوز کارانه افزایش دسترسی و سیطره بر منابع است و استراتژی لازم برای رسیدن به این هدف آن است که کنترل دشمن بر منابع را به حداقل برساند . بنابر این یکی از استراتژی های نوین جنگ ،کاهش و به عبارت دقیق تر کنترل جمعیت دشمن می باشد. پروفسر ژاکلین کاسون طی بررسی خود در کتاب جنگ علیه جمعیت نشان می دهد که کنترل جمعیت جهانی کاملا منطبق بر پارامتر های دکترین نظامی و یک جنگ تمام عیار است.

طی دهه هفتاد و در دوران هنری کسنجر پروژه ی مطالعاتی درباره تاثیر روند رشد جمعیت جهانی بر امنیت ملی آمریکا انجام شد. این پروژه روند فزاینده ی رشد جمعیت جهانی را بر خلاف امنیت ملی آمریکا دانسته است و به فکر راه حلی برای کاهش جمعیت کشور های دیگر از طریق همکاری با سازمان های بین المللی و ترغیب و اقناع رهبران کشورهای مورد نظر افتاد که البته تلاش های آنها در دراز مدت به موفقیت های بسیاری هم انجامید»(3)

پاورقی ها: 1- همان فرهنگ فرزند کمتر زندگی بهترکه در کشور ما اغازش به سالهای 69و 70 بر می گردد
2- "ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریتنا قرة اعین" فرقان 74 ؛ ال عمران 38؛ مریم 3و4
"ان من سعادة الرجل ان یکون له الولد یعرف فیه شبه خلقه و شمائله" کافی ج1،ص306
"تزوجوا فأنـّی مکاثر بکم الامم غداً فی القیامة " من لایحضره الفقیه ج3،ص383
3-
http://ruhbord.blogfa.com/post-15.aspx

البته فیلم به زبان انگلیسی با زیر نویس عربی است برای همین برای کسانی که به این دو زبان اشنایی ندارند ترجمه ی فیلم از وبلاگ پرتو اندیشه: http://parttow.blogfa.com/post-40.aspx

 
 
سایر مطالب هشدار دهنده درباره اهداف استعماری سیاست کنترل جمعیت در خبرگزاری ها:

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط عضو انجمن نخبگان 91/5/31:: 3:31 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
پیوندها
سینما ساحل نجات صهیون
موسسه‌اندیشه‌وفرهنگ‌اسلامی‌یزد
دانش پژوهان سمپادی یزد
نخبگان استان یزد/بلاگ اسکای
پایگاه جامع صهیون‌پژوهی تیه
جنبش نرم افزاری وتولیدعلم
وبلاگ طلوع شمس/م.س
استادسیدمهدی میرباقری
سایت مرجع تولید علم/ دانایی
نهادمقام معظم رهبری مدظله
جنبش نرم افزاری در بیان رهبری
زلال اندیشه شیراز
مجاهدمجازی/نقدوتحلیل بازی
وب صهیون پژوه
رسانه، سینما و صهیونیسم
کتاب 101 پروفسور خطرناک
وبلاگ طب اسلامی
طب وتهدیدنرم/دکتر منتظر
مجمع بوعلی/ایه الله ال اسحاق
تاریخ و فلسفه طب/ نقد پزشکی و تغذیه مدرن
طب قرآنی/جمشید خدادادی
احیای سلامت/دکترروازاده
موسسه تحقیقات حجامت ایران / دکتر حسین خیراندیش
غرب شرقی یا شرق غربی
قصه چشم های شیشه ای
سایت حوزه علمیه قم
موسسه امام خمینی ره قم
آموزش نیمه حضوری موسسه
دانشگاه مجازی امام خمینی ره
دانشکده مجازی علوم حدیث
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه
سایت عظیم و مفید تبیان
حوزه های علمیه خواهران
آموزش الکترونیکی تبیان
آموزش مجازی حوزه خواهزان
کانون اندیشه جوان
درگاه پاسخگویی مسائل دینی
مرکز ملی پاسخگویی
طرح‌تداوم‌اردوی‌نخبگان‌دانش‌آموزیزد