mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مدير وبلاگ به جناب ابوجعفر 
ضمنا: براي ثبت نام چند گروه از دوستان به جد مشغول کار هستند. اي کاش شما هم در سمپاد وجاهاي ديگر به امثال حامد و محسن و حسنعلي و ابراهيم و .... کمک کنيد.
در حوزه و دانشگاه هم دوستان به جد مشغولندو دست شما را ما به گرمي فشرده ايم تا شما چه کنيد که هر گلي بزنيد به سر خودتان زده ايد. به دوستان سال گذشته نيز اطلاع رساني شده است. باز هم قرار گذاشته اند بشود. در اينترنت هم اردوي ما بازتاب زيادي داشته است. باور نداريد جستجو کنيد. اکثر دوستان مطلع شده اند. با بيش از سرپرستان بيست گروه استان هماهنگي شده است تا چه گلي بر سر من وشما و اردوي خودشان بزنند.
اردو مال همه تشکل هاي استان است و هر چه تلاش کنند نتيجه بهتر مي شود. تيم مديريتي هم نسبتا خوب چيده شده است و هماهنگي ها خوب بوده است. باز هم از شما خواهشمنديم در تثبيت پيشنهادات خود شما هم به تيم مديريتي وارد شويد . منتشر تماستان هستيم.
+ مدير وبلاگ به جناب ابوجعفر 
سلام و تشکر از نکات گفته شده.
واقعا تشکر جدي از شما بابت نقدها و پيشنهادات
اولا: کتاب کار شده ولي پول چاپش زياد است. فعلا نداريم. کاغذ خيلي گران شدن و ما بودجه چنداني نداريم. انشاءالله در اولين فرصت
ثانيا:سکولاريسم و فهم آن و نقد ان فهم هستي کنوني وجهان معاصر است نه غرب شناسي صرف. اساسا در قرآني که ما مي خوانيم بيش از دوهزار و اندي آيه اش دشمن شناسي است. شرک شناسي و نفاق شناسي و غرب شناسي و دشمن شناسي جزئي از دين ماست. ديگران در نظر خود بايد تجديدنظر کنند وقرآن را دقيق تر ببينند و کمي به سنگيني مباحث مختلف در روايات و قرآن بيشتر دقت کنند. ضمن اينکه اردوهاي آينده ما شناخت قرآن و تاريخ است که باز هم چندان غرب شناسي نيست گرچه ما از مواضع به حق و بسيار گسترده احاديث و قرآن در دشمن شناسي کوتاه نمي آئيم.
ما خطمان را از حضرت روح الله و امام خامنه اي مي گيريم که مي فرمايند علت العلل وريشه اصلي مشکلات کشور سکولاريسم در نظام آموزشي است و دانشگاه و حوزه را نيز در رابطه با عدم تامين نظراتشان در اين باب نقد جدي در سفر قم کردند.
ثالثا: برند کردن عنوان نياز سازي واقعي براي يزدي هاست. فتامل جدا. نه حرکت در مسير خاص. ديگر جذب انسان هاي دلسوز و توجيه آنها وظيفه امثال من و شماست. و لا تنظر الي فئه قليل. کم من فئه قليل....
رابعا: در کليت برنامه هايمان جامعيت هست. نياز به صبر دارد و تدبير. در کار فرهنگي که از جنس نبرد نرم است نياز به تدريج و تامل و صبر است تا از خسران هاي عظيم جلوگيري شود. فتامل.
خامسا: جديت و انعطاف کنار هم درست است. مثل پارسال اردوي ما که مورد بي نظمي چندي نداشتيم. توالت هم دست ما نبود گرچه به موقع و سريع اقدام شد. دوستان هم در نظرسنجي ها مي گفتند. بعدش مشکلات و بلايا براي آزمايش من و توست برادر عزيز. کيفيت اردوي پارسال طبق نظر اکثريت قريب به اتفاق دوستان شرکت کننده کم نظير بود. باز هم تشکر.

4- جايگاه و ضرورت طرح چنين بحثي جا نيفتاده است. هنوز کساني هستند که ايراد مي گيرند که شما مسائل اسلام شناسي را واگذاشته ايد و غرب شناس شده ايد و اصلاً خودتان غرب زده ايد و ... . خوب است در ابتداي اردو و پيش از هر چيز ديگر، چند نکته را تذکر دهيد: اين که ما در پي ارائه يک بسته جامع آموزشي تربيتي نيستيم و الا بايد مؤسسه و دانشگاه و مدرسه و مسجد و ... مي زديم نه اردو. ثانياً نقد سکولاريسم از عميق ترين و اصلي ترين مسائل اسلام شناسي است. در کتاب الايمان اصول کافي آمده که بني اميه مردم را براي آموختن ايمان وا مي گذاشتند ولي براي فهم شرک، نه و اين چنين مردم نمي توانستند بصيرت ديني کسب کنند.

سير بحث و جايگاه اين موضوع در تمدن سازي اسلامي و ارتباط آن با ديگر مباحث حتما در برنامه هاي اردو لحاظ شود.

5- جديت و نظم در اردو بسيار لازم است تا بعداً کساني ننشينند و بگويند شما که بلد نيستيد ... اردو را خشک و نظامي برگزار کنيد. در جذب هم تذکر دهيد که اردو تفريحي يا زيارتي نيست کاملاً آموزشي است و خواهش کنيد که کسي که نمي تواند در کلاس بنشيند و مباحث را جداً پي گيري کند، لفطاً نيايد تا ننه او آزرده شود نه مسئولان برگزار کننده و نه ديگر شرکت کنندگان ملول.


2- انتخاب عنوان جنبش نرم افزاري و سکولاريسم و برند کردن اين 2، براي محيط يزد اصلاً مأنوس و جذاب نيست. يعني کسي اين بروشور تبليغاتي را ببيند اصلاً نمي فهمد موضوع چيست و نمي تواند با آن ارتباط برقرار کند تا چه رسد به احساس نياز و جذب. مي توانيد لااقل براي جايي مثل يزد، از عناوين مناسب تر استفاده کنيد.

3- براي اطلاع رساني به شرکت کنندگان سالهاي گذشته، چه کرده ايد؟ شماره تلفن آنها را اگر داريد شايد بتوانم کمکي بکنم. ضمناً لازم است به ايشان گفته شود که مشکلات فراوان رفاهي پارسال با توجه به اتمام ساختمان و تجهيز مجموعه اهل بيت، مرتفع و تبديل به فرصت (!) شده است. تخفيف را هم تذکر دهيد جذاب است.


بسم حبيب ...

ضمن عرض سلام و خسته نباشيد!

از تخفيف دريافتي متشکرم. از پي گيري هاتون هم. اما چند نکته:

1- اگر بتوانيد پيش از برگزاري اردو، کتاب را وارد مرحله توزيع کنيد، خيلي از ابهام ها درباره اردو برطرف مي شود.